.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارنظر اوباما درباره روابط دیپلماتیک با ایران
باراک اوباما رییس جمهور آمریکا گفت: روابط دیپلماتیک ما با ایران به حالت روابط دیپلماتیک عادی بازنگشته است و پیش بینی هم نمی کنم که در آینده نزدیک این روابط دیپلماتیک با ایران عادی شود.

انتخاب: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در جلسه سخنرانی خود در کاخ سفید درباره جمع بندی توافق هسته ای درباره مسئله هسته ای ایران گفت: یک روز تاریخی بود. توافق دراز مدت فراگیری که ما با متحدان و شرکایمان برای جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته ای به دست آوردیم نمایش قدرتمند رهبری و دیپلماسی آمریکا بود.

همانطور که روز گذشته گفتم جزییات این توافق بسیار مهم است. درست به این دلیل است که تیم من به شدت و برای مدت طولانی در این زمینه کار کرده است تا بتوانیم به این توافق به نحو درست دست پیدا کنیم. همزمان با این که این توافق ادامه دارد امیدوارم که نگاه خود را از تصویر بزرگتر یعنی از فرصتی که این توافق ایجاد خواهد کرد برنداریم.

من می خواهم چیزی را که قبلا گفته بودم تکرار کنم. روابط دیپلماتیک ما با ایران به حالت روابط دیپلماتیک عادی بازنگشته است و پیش بینی هم نمی کنم که در آینده نزدیک این روابط دیپلماتیک با ایران عادی شود. پس من پیش بینی نمی کنم که نوعی از توافقنامه های رسمی با ایران درباره نبرد با داعش وجود داشته باشد اما روشن است که ایران در عراق نفوذ دارد.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: همانطور که روز گذشته گفتم جزییات این توافق بسیار مهم است. درست به این دلیل است که تیم من به شدت و برای مدت طولانی در این زمینه کار کرده است تا بتوانیم به این توافق به نحو درست دست پیدا کنیم. همزمان با این که این توافق ادامه دارد امیدوارم که نگاه خود را از تصویر بزرگتر یعنی از فرصتی که این توافق ایجاد خواهد کرد برنداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.